خدمات شرکت مشاوره ای آرسس تدبیرگستران همرنگ

خدمات شرکت مشاوره ای آرسس تدبیرگستران همرنگ

زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطالب …

شرکت مشاوره ای همرنگ افتخار دارد خدمات ذیل را به کارفرمایان و کارگران محترم ارائه دهد:

*قبول وکالت در زمینه شکایت از کارفرما و همچنین طرح شکایت کارگر از کارفرما: در صورتی که شرکت حقوقی یا کارفرمای حقیقی با شکایت یک یا برخی از کارگران مواجه شوند با مراجعه به ما و سپردن وکالت به این مجموعه دیگر نگران پیگیری های مکرر و همچنین نداشتن آگاهی های لازم نباشند، زیرا این شرکت به همه امور مربوطه رسیدگی می نماید. همچنین اگر کارگری اخراج شود برای رسیدگی به مطالبات قانونی خود می تواند به این شرکت مراجعه فرماید و این مجموعه تا رسیدن به نتیجه مطلوب کارگر محترم را همراهی می نماید. (لازم به ذکر است بسیاری از کارفرمایان و کارگران محترم به دلیل نداشتن اطلاعات در زمینه قوانین کار به نتایج مورد دلخواه نخواهند رسید. بهترین راه داشتن وکیل و سپردن فرایند شکایت خود به این مجموعه می باشد)

*کاهش احکام مطالباتی تامین اجتماعی: کارفرمایان محترم در صورتی که به دلیل برخی از مسائل حکم مطالباتی دریافت نمودند، به راحتی با سپردن وکالت خود به مجموعه مشاوره ای همرنگ می توانند تا حد لازم این احکام را کاهش داده و به راحتی پرداخت نمایند.

*مشاوره تخصصی در زمینه اصول و قوانین کار: بسیاری از شرکت ها و حتی برخی از مردم عادی می توانند به این شرکت مراجعه و از اطلاعات آن در زمینه اصول و قواعد مربوط به کار استفاده نمایند.

*مشاوره تخصصی در زمینه حقوق و دستمزد کارگران به صورت کامل: مسائل مربوط به حقوق و دستمزد کارگران، مسئله ای بسیار پیچیده و جدید می باشد، کارفرمایان محترم می توانند از مشاوره تخصصی این شرکت بهره جسته و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهند.

*تنظیم لوایح دفاعیه در اداره کار و دیوان عدالت اداری: چنانچه کسی فرایند دادخواست را خودش پیش برده است، می تواند از این شرکت برای تنظیم لوایح دفاعیه خود استفاده کند.

*تنظیم استشهادیه مربوط به کارفرما و کارگران: چنانچه طرح دادخواست تان ملزم به ارائه استشهادیه باشد، می توانید از استشهادیه های تنظیمی این مجموعه بهره ببرید.

*تنظیم قراردادهای کار و پیمانکاری ومستندسازی حقوق و مزایای پرداختی به کارگران: مبحث تنظیم قرارداد و تسویه حساب حقوق و دستمزد پرداختی به کارگران امری حیاتی می باشد که کارفرمایان محترم با استفاده از این قراردادها و تسویه حساب ها می توانند از دادخواست ها و طرح شکایت های آینده در امان باشد. چنانچه تنظیم این قراردادها را به این شرکت بسپارید دیگر نگران طرح شکایت کارگر خود نباشد.

*پشتیبانی در تمام امور ذکر شده: در تمام امور و خدماتی که در بالا ذکر شد می توانید در هر زمان پشتیبانی کامل دریافت نمایید.

در صورتی که وکالت خود را به این مجموعه بسپارید کلیه خدمات مربوط به رسیدگی به جلسات و دفاع از ابتدا تا انتهای پروسه مربوط به خدمات موردنظرتان بر عهده شرکت می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس درج شده در سایت مراجعه فرمایید یا با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

این مطالب را از دست ندهید

استخدام شرکت های معتبر در کاریابی و مشاوره شغلی همرنگ
همه چیز درباره قرارداد کار
وکالت در اداره کار
همه چیز درباره دادخواست در اداره کار
آزادسازی مدارک دانشگاهی
مشوق بیمه ای سهم کارفرما
ایده های جذاب کارآفرینی
مزایای استفاده از کاریابی برای کارفرمایان و شرکت ها
هر آنچه باید درباره بیمه بیکاری بدانید (شرایط و قوانین در...
نکات اساسی در مصاحبه که رعایت آنها به استخدام شما کمک می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید